مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-10ورزشي

جام ریاست فدراسیون جهانی | پایان کار تکواندوی ایران با کسب 4 مدال طلا و برنز


در روز دوم جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو به میزبانی کشور اردن، نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان به نشان برنز دست یافت تا پرونده تیم ایران با کسب 4 نشان در این رویداد بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنجمین دوره رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا (G2) به مدت 2 روز از پنجشنبه 18 آبان ماه با حضور 410 تکواندوکار به میزبانی کشور اردن در شهر امان آغاز شد و امروز جمعه در روز دوم مسابقات، ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم موفق به کسب نشان ارزشمند برنز شد.

در روز پایانی رقابت ها تیم ایران 3 نماینده داشت که ابتدا، ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم با قرعه استراحت مواجه شد و سپس برابر حسام الامتی از اردن در 2 راند به برتری رسید.

وی در مرجله یک چهارم نهایی پو ین چن حریف قدرتمند اهل چین تایپه را از پیش روی برداشت تا در نیمه نهایی حریف پارک نماینده عنواندار کره جنوبی شود.

زندی در این دیدار 2 بر صفر برابر رقیب باخت و به نشان برنز این رقابت ها دست یافت.

در همین وزن و در سمت دیگر جدول، مهدی حاجی موسایی ابتدا استراحت کرد و سپس عمار العمری از اردن را در 2 راند و با ناک اوت کردن حریف پشت سر گذاشت اما در دیدار بعدی مقابل حسین کاپلان از ترکیه نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام ریاست فدراسیون جهانی | پایان کار تکواندوی ایران با کسب 4 مدال طلا و برنز

جام ریاست فدراسیون جهانی | پایان کار تکواندوی ایران با کسب 4 مدال طلا و برنز